Freitag, 24. Dezember 2010

memories no.02- my first christmas



my first christmas......so long ago.
i wish you all my readers, my followers my friends a wonderful christmas time.
i always be happy to see you her, to read your comment.
thank you so much for this.
best wihes
dieter

mein erstes weihnachten......so lange her.
ich wünsche allen meinen lesern, verfolgern und freunden eine wunderbare weihnachtszeit.
ich freue mich immer euch hier zu sehen und eure kommentare zu lesen.
vielen dank dafür.
liebe grüße
dieter

Kommentare:

  1. wie niedlich :-) du strahlst so schön :-)

    frohe weihnachten für dich und deine liebsten.

    :-)

    AntwortenLöschen
  2. Lovely memories!!!
    You´re so cute!!!

    I miss you too, but ver soon i´ll be back!
    Merry Christmas, my dear friend!
    My best wishes to you and yours.
    Kisses.

    AntwortenLöschen
  3. Excellent Dieter! Hope you have a great Christmas!

    AntwortenLöschen
  4. Aww..so adorable!! I wish you a lovely Merry Christmas :-) xoxooo

    AntwortenLöschen
  5. You are so cute and looks so happy :)

    MERRY CHRISTMAS dieter and hugs

    AntwortenLöschen
  6. total das süße foto
    frhe weihnachten dir auch noch;)

    AntwortenLöschen
  7. Nice pictures! I like your blog

    visit my new blog

    http://bels-summerswing.blogspot.com/

    AntwortenLöschen